2014. január 4., szombat

Kedves Olvasóim!

Az utóbbi időben nagyon sokat gondolkoztam a blogon. Mint azt már bizonyosan ti is észrevettétek, nem jönnek már túl sűrűn az új részek, amit rettenetesen röstellek, de sajnos egyre jobban megszenvedek velük. Nem arról van szó, hogy már nem szeretném a történetet, csak már valahogy sehogyan sem sikerül úgy írnom, mint eddig. Másrészről egy jó ideje érzem azt, hogy a színvonal igencsak lecsökkent. Az utóbbi 20 résznek a nagy része nem hozta azt a szintet, amit a korábbiak (szerintem) és ez is kétséggel tölt el. Ezen felül visszajelzéseket is kevesebbet kapok, amit két dolognak tudok belátni: Az egyik az, hogy nincs kedvetek véleményezni. A másik pedig az hogy nem meritek kimondani, hogy nem tetszik. Ha véletlenül az utóbbi csoportba tartoznátok, akkor csak annyit tudok mondani, hogy nyugodtan. Sőt. Örülnék neki, mert akkor megtudnám, hogy mi a hibám és nem a sötétben tapogatóznék.
De egy szó mint száz, már nagyon húzok afelé, hogy döntésre jussak és ez eddig a következőképpen néz ki: Igyekszem befejezni ezt a szakaszt, minél hamarabb (és egymást minél sűrűbben követő részekkel) és talán utána a blogot is befejezem.
Kérlek mondjátok el a véleményeteket, őszintén (!!!), hogy dönteni tudjak :33
(ha nem szeretnétek ide írni, akkor e-mailben is szívesen fogadom: s.grace@citromail.hu)

by: Kathy F.

4 megjegyzés:

  1. Szió!
    Én nagyon szeretem a blogodat, és még mindig ugyanúgy várom a folytatást, mint amikor elkezdtem olvasni a történetedet. Tetszik a stílusod, a fogalmazást tekintve, és az, hogy nem hagyod hogy túl csöpögős vagy épp túl 'vérengzős' legyen egy-egy epizód, jól tartod az egyensúlyt. És egyszerűen imádom, hogy sosem az történik, amire várok! Remélem nem hagyod abba az írást. Kíváncsian várom hogy mi lesz a következő izgalmas fordulat a szereplők életében, milyen új titkok látnak napvilágot. Sok sikert a továbbiakhoz, és kívánom ,hogy térjen vissza az ihleted! :)
    Ui.: Gondolkodtál már azon, hogy könyvet írj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lilla Kókai!
      Köszönöm szépen a biztatásodat és a kedves szavaidat, nagyon jól estek. Nagyon örülök, hogy tetszik a munkán, habár kicsit csodálkozom azon, hogy mindig meg tudlak lepni azzal, amit írok, mert én azt hittem teljesen kiszámítható vagyok. Ez újdonság. Hát remélem, hogy visszatér az ihletem és úgy tudom megírni ezt a történetet, ahogy elterveztem :))
      Igen gondoltam már rá, sőt már dolgozom is egyen, de sajnos nagyon lassan halad. Egyszer azt is szeretném megcsinálni^^
      Kath^^

      Törlés
  2. Szia!
    Hát én nagyon szeretem ahogy irsz az összes blogodat olvasom és én nm érzékelem a szint csökkenésèt. Eddig nm komiztam mert nm volt felhasznim de ahogy ezt olvastam azonnal csináltam egyet mert ugy gondolom h nm hiheted azt h a blogod rossz v ilyesmi hát ha engem kérdezell akk en azt mondom h semikepp se hagyd abba de ha megis igy dontesz akkor pls ird meg par sorban h mi lesz a vége mert kulonben még sokáig fog idegesiteni :-)
    csak ennyit szerettem volna leírni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves DodikaXD!
      Nagyon örülök, hogy tetszik az, amit csinálok és nagyon köszönöm a kedves szavaidat. Annyit azért bizton állíthatok, hogy félbehagyni semmiképpen nem fogom a történetet. Akárhogyan is fogok dönteni, vagy így vagy úgy be fogom fejezni, nem hagyom lezáratlanul, ezt megígérhetem :)) Még biztosan lesznek részek, a következővel is hamarosan jövök.
      Kath^^

      Törlés