2013. március 20., szerda

24.rész

Az, amit Aaron mondott, nem hogy az ebéd alatt, de azután sem hagyott nyugodni. Nem tudtam elképzelni, hogy vajon mi oka lehetett ilyeneket állítani Nathről, de volt egy csúnya, rossz érzésem, hogy nem csak szórakozott velem és nem is csak azért mondta, mert szimplán nem tetszik neki a barátom képe. Nevezhetjük ikrek közötti kapcsolatnak is, de mióta beszámolt nekem a kételyiről, a figyelmeztetése nélkül is távolabb maradtam Nathanieltől.


Eltelt újabb egy-két nap és Aaron egyre lazábbra vette az edzést, mondván, hogy sok újat,ár úgysem tud mutatni nekem, és Nath is lassan mér kicsattant az egészségtől. A vállam is viszonylag jól rendbe jött már alig-alig maradt nyoma a sebnek. Tehát nagyjából minden egyre jobbra fordult… Épp afféle laza „csak, hogy semmit ne felejts el” edzést tartottunk a gyakorlótéren, amikor anya szólt, hogy készen vannak. Gyorsan besiettem a szobámba és átöltöztem, hogy mégse abban az izzadt cuccban legyek, amiben edzettem. Aztán mindnyájan összegyűltünk az ebédlőben és elbúcsúztunk egymástól, ugyanis ideje volt visszatérnünk a „saját világunkba”. Könnyes búcsút vettem a szüleimtől és Stephanietól, sőt még Aarontól is kaptam egy ölelést, habár ő jönni fog velünk, pontosabban elkísér bennünket és visszajön. A búcsúzkodás végeztével, útra készen mentünk ki a hatalmas házból. Aaron elvitt bennünket autóval. Mielőtt beszálltam volna, még vetettem egy utolsó pillantást a házra, avval a keserű érzéssel, hogy nem tudom, mikor fogok ismét eljutni ide. Talán soha… Ebben a nyomasztó hangulatban ültem be az autóba és elhajtottunk. Az őt nem tartott sokáig. Hamarosan megérkeztünk a nevelőszüleim háza elé és olyan nosztalgikus érzések törtek rám. Kb. két hónapja nem jártam „itthon”. Kiszálltam az autóból és megálltam szembe a házzal. Aaron kipakolt (ugyanis pár Stephanietól kapott ruhadarabhoz ragaszkodtam), majd odajött hozzám és ismét (!!!) megölelt. 

-    - Hiányozni fogsz húgocskám – súgta a fülembe, úgy hogy csak én hallhassam, majd egy kicsit hangosabbra váltott. – Vigyázz magadra és – Nathre sandított, aki még a kocsiban ült, ő ugyanis messzebb lakott. (Kicsit aggódtam amiatt, hogy mi fog lezajlani a kocsiban, ha elindulnak. Nem szívesen hagyom őket kettesben egy helyen, főleg akkor, ha az a hely egy autó.) – És továbbra is figyelj arra, amit mondtam… kérlek. – fogta meg a vállaimat és a szemembe nézett. Bólintottam, mire felöltötte, laza, kicsit lenéző és nagyon magabiztos tekintetét és elmosolyodott, majd fél kezével összekócolta a hajamat.

-   - Naa! – akadtam ki, mire nyomatékosan rám nézett, én pedig lesütöttem a szemem – Figyelni fogok… - mondtam halkan, mire bólintott és elindult, hogy beüljön az autóba és elhajtson, de épp mielőtt beszállt volna utána kiáltottam. – Aaron! – mire rám nézett. – Köszönöm… köszönök mindent. – mondtam halkan, mire a bátyám ismét bólintott, majd az autójába beülve elhajtott.

Néztem, ahogy eltűnnek a sarkon és csak akkor indultam el befelé, amikor már nem láttam őket. Lassan lépkedtem az ajtó felé, s nyomtam le a kilincset és beléptem.

*Aaron*

Beültem az autóba és elhajtottunk. Őszintén szólva nem igazán volt ínyemre, hogy elfuvarozzam azt a srácot, de megígértem Sophianak és anyának is. Nem bízom benne. Van abban a fiúban valami, ami nem hagy nyugodni. Egész úton csend honolt a kocsiban, de engem nem igazán zavart, mert így legalább csak a képét kellett elviselnem. Leparkoltam a házuk előtt és nagy levegőt vettem. Épp kiszállt volna, amikor magunkra zártam a kocsit. Összeráncolt szemöldökkel nézett rám, de aztán tekintete unottá és kérdővé vált.

-   - Tartsd távol magad a húgomtól. – mondtam komoran és nyomatékosan. – Különben nem úszod meg ép bőrrel, magam gondoskodom róla, mocskos bestia. – felvont szemöldökkel nézett rám, mintha fogalma sem volna miről beszélek, de nem válaszolt.

Megnyomtam a slusszkulcson a nyitó gombot, mire kattant a zár, ő pedig kiszállt. Épp elindultam volna, amikor az én ajtóm mellé lépett és intett, hogy húzzam le az ablakot. Vonakodva, de megtettem. Behajolt az ablakon egészen közel a fülemhez.

-     - Soha. – suttogta és abban a pillanatban eltűnt, mintha arra számított volna, hogy utána iramodom.

Azonban nem hagyott nyugodni a dolog. Elfordítottam a kulcsot és hazamentem, de nem sokáig maradtam ott…

*Selena*

A nevelőszüleim a nappaliban beszélgettek. Halkan lépkedtem be és még halkabban csuktam be magam után az ajtót. Leraktam a táskám az ajtó mellé és a szobaajtóba lopakodtam. Az ajtófélfának támaszkodtam és vártam, hogy felfigyeljenek rém, majd egy idő után, amikor meguntam, halkan így szóltam.

-     - Sziasztok. – erre odakapták a fejüket az ajtó felé.

Eltartott egy darabig, amíg leesett nekik, hogy igen, tényleg itt vagyok és igen, tényleg én vagyok. Anyu könnyezve borult a nyakamba, apu pedig boldog mosollyal ölelt át kettőnket együtt.

-  - Azt hittem sose jössz vissza. – zokogta anyu. – azt hittem örökre az igazi családoddal maradsz. – elmosolyodtam.

-    - Ti is ugyanannyira a családom vagytok, mint Vanessaék. – mondtam.

-    - Annyira örülök, hogy itthon vagy. – mondta meghatottan anyu.

-    - Én is. – hagytam rá.

Hát igen nagyjából így telt a nap további része. Mindent el kellett mesélnem arról, hogy mi történt, csak a sérülésemet hanyagoltam. Ők is elmesélték, hogy itthon mennyire üres volt nélkülem minden, meg hogy mind Tesa, mind Jenna sokat kerestek, annak ellenére, hogy tudták, hogy hol vagyok. Ezen elmosolyodtam és elhatároztam, hogy holnap az lesz az első, hogy találkozok velük (ami így is úgy is megtörténne, hisz holnap suli, de gondoltam, hogy a délutánt is együtt tölthetnénk).

A következő reggel pont olyan volt, mint a többi tanítási nap reggel. Fél hét körül csörgött a vekkerem, lassan kikecmeregtem az ágyból, mégis örültem, hogy az eddigi hetek ötórai ébredése után most elég csak (!!!) fél hétkor kelni. Gyorsan összekészültem, felkaptam a táskámat és lesiettem a konyhába. Anyu reggelivel várt és mosolyogva kívánt jó reggelt. Épp hogy csak befejeztem az evést, amikor megszólalt a csengő. Elköszöntem anyuéktól és a kabátomat felvéve (lassan már decembert tapostuk) sietve ajtót nyitottam. Jenna azon nyomban a nyakamba ugrott.

-  - Seeel! – kiáltotta boldogan. Elmosolyodtam, és amikor végre elengedett körbenéztem és végre én is megszólalhattam.

-    - Én is örülök… nektek – sandítottam hátra Tesara is, aki most is a kapuban állt és rám mosolygott. A testőre majdhogynem a sarkában állt és komoran méregetett engem. Elgondolkodva érintettem meg a vállamat. Az elkalandozásomból Jenna ébresztett fel. – Oh… bocsi, elbambultam. – mosolyogtam zavartan. – Indulhatunk? – kérdeztem, mire hevesen bólogattak.

Na, igen, kicsit késésben voltunk. Igazából annyira természetesnek vettem, hogy ott voltak az ajtó előtt, pedig nem is tudtam, hogy kitől tudhatták, hogy már itthon vagyok. Sőt azt se vettem észre, hogy Nath nem is volt ott, csak akkor esett le, amikor első órán a hetes jelentette, hogy ő továbbra sincs. Abban a pillanatban hátranéztem a mögöttem lévő padra és tényleg nem volt ott. „Vajon hol lehet?” kérdeztem magamtól, de mielőtt még jobban elmélyültem volna a válasz után való kutakodásban, Mrs. Tendaw hangja visszarántott a valóságba.

-   - Miss Grace! – rikácsolta és hirtelen, reflexből vissza akartam szólni neki, hogy a nevem nem Grace, de szerencsére ezt még idejében elvetettem. – örülök, hogy visszatért köreinkbe, de ha már megtisztelt bennünket a jelenlétével, lenne szíves figyelni is az órára? – nézett rám a szemüvege felett avval a borzalmas tekintetével.

Persze egyből az összes rám szegeződött, még Jennaé és Tesaé is, akik azonban leginkább csak együttérzésüket fejezték ki avval a pillantással. Hát igen sikerese belépő kéthónapnyi hiányzás utáni első órán á la Selena Grace. Nem is kezdődhetett volna jobban a napom, de már megszoktam. Ez egy teljesen normális nap volt. Felkelek, Jennaék csengetnek, együtt megyünk suliba, összevesztek az ofővel, végigülök hét dögunalmas órát, majd elindulok hazafelé, persze Jenna és Tesa kíséretében… Na, igen, egy teljesen átlagos nap. Gondoltam én. Kis naiv. Az „elindulok hazafelé” – ig stimmelt is minden. Ott kezdődtek a bonyodalmak. Suli után Jenna és én a kapuban vártunk Tesara, aki nem igazán akart megérkezni. Már vagy fél órája ácsorogtunk ott, amikor megszólalt Jenna telefonja. Teresa volt az. Suttogó hang záporozta a bocsánatkérések tömkelegét, majd megmagyarázta, hogy miért nem jött. Elmondta, hogy Bruce, minél távolabb akarja tartani tőlem, ezért kerülő úton kísérte haza és most is csak azért beszélhet, mert lelépett a testőre, és egyedül hagyta a bezárt szobában. Majd gyorsan letette a kagylót, mondván, hogy Mr. Black bármikor hívhatja. Így hát ketten indultunk el hazafelé.

Talán két sarokra lehettünk a házunktól, amikor egy sikátorból elém ugrott valaki… Pontosabban valami. A kiraken. Szuper. Ennyit a nyugodt napjaimról. Felkapott és elvitt a város szélére. Sikoltozva kapálóztam és hallottam, hogy Jenna kiabál utánunk, de egyszer csak elnémult. A pániktól hirtelen semmit nem tudtam tenni, de aztán felébredtek bennem az Aarontól tanultak és sikeresen kiszabadultam a szörny karmai közül, ám akkorra már a városhatáron túl voltunk, valamiféle erdő közelében. Fogalmam sem volt róla, hogy amúgy hol vagyunk, csak azt tudtam, hogy messze mindentől. Messze a házunktól, messze Vanessaéktól, messze a barátaimtól.

-    - Őszintén gratulálok, ennél jobb helyet nem is választott volna arra, hogy megöljön – mondtam gunyoros hangon és az erdő felé hátráltam, hogyha arra lenne, szükség elmenekülhessek és eltűnjek az üldözőm elől. Nem igazán fog tudni követni, hisz evvel az óriási testtel, amivel jelen esetben rendelkezett, csekély az esélye, hogy utánam tud jönni. – Egyedül vagyunk, senki sem tud segíteni nekem, hát hajrá! – tártam szét a kezem és ekkor egy gúnyos, kissé fölényes hangvételű kacaj  hangzott fel mögöttem. Megfordultam és az egyik fa mögül Nath lépett elő zsebre dugott kézzel és gúnyos tekintetét az arcomra emelte.

-     - Egyedül? – kérdezte és kezdtem elveszíteni a fonalat. Nath? Itt? Mi van?

Ugyanúgy zsebre dugott kézzel, lazán a kiraken mellé sétált és ott várakozott. Pár pillanat múlva felnézett a monstrumra, majd miután hangtalan jeleket váltottak egymással, a szörnyeteg bólintott és támadásba lendült és vele egy időben Nath is megindult felém. A földbe gyökerezett a lábam. Mi történik? Nath, mit csinálsz? Kérdezgettem magamtól és ekkor rádöbbentem, hogy valószínűleg ez lehetett az oka Aaron figyelmeztetésének. De már gondolkodni sem volt időm, a két támadóm már egy méterre sem volt tőlem és én a döbbenettől mozdulni sem bírtam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése